Sommarkul i Monterosa

Det händer grejer även i St Jacques under sommarsäsongen. Själv har jag gjort
ett antal traditionsenliga Sky Race och slutade (traditionsenligt även här) mitt i
resultatlistan (bäste svensk åtminstone...)



Det var väl nån av Halldénskorna som pumpade puder topless i Åka Skidor
på tidigt 90-tal. Lowe kör lite "bottomless" i gräset och längtar till vintern.

Det var väl nån av Halldénskorna som pumpade puder topless i Åka Skidor på tidigt 90-tal. Lowe kör lite

15/8 kl. 09.50; min kära fru Valeria skulle ta en morgonkaffe hos Lotta på
Le Rocher och hade lite bråttom när hon skulle parkera. "Glömde handbromsen"
hette det. Vem har sagt att tjejer är usla på fickparkering...

15/8 kl. 0950; min kära fru Valeria skulle ta en morgonkaffe hos Lotta på Le Rocher och hade lite bråttom när hon skulle parkera.

Sommaren lever i bergen! Hoppas på mer besök från nära och kära nästa
sommar! Håll höjd och ät mer ost! /eder Henriko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0