Sen kom snön och solen!

Efter några snöfattiga dagar kom snö i mängder och alla som var uppe och
svängde fick flyta fram i det orörda pudret och äta snö.

Igår åkte vi upp i solen på Brunni. Riktigt gott att få lite sol på sig och så
hittade vi några fina svängar. Här hikar vi upp på Brunni.
 


Anders på topp!



Innan han fick sig några fina pudersvängar...



Sen njöt vi av solen på Rigidal och var ganska nöjda med vårt val att
åka på Brunni medan alla andra var på Titlis och frös.

 

Anders, Kalle och Ida får sol på näsan.

Lunchen bestod av ost i stora lass... Vi är ju trots allt i ostlandet schweiz.
 


Efter lunch åkte jag ner till Alpkontoret och pysslade med lite nya förfrågningar
som kommit in i mellandagarna och nu efter nyår. Det är aldrig för sent att
komma på att man vill åka till Alperna, vi har alltid några pärlor kvar i rockärmen
haha, så kom igen! 

Idag har jag jobbat kontor hela dagen och avslutade med en skidyoga hos Rita.
Skönt att sträcka ut stela muskler och att göra det med ett proffs som henne. 

Rita ska köra ett par dagar i veckan i Engelberg nu så jag talar om det för alla jag ser.
Anders och Kalle som var med för första gången tidigare i veckan verkar också ha
fastnat för yogan och jag är övertygad om att det gör gott för kropp och själ.

Så start doing yoga! : )

/Anna


Kommentarer
Postat av: Ola

Vi frös inte på Titlis, vi hade det super :)

2010-01-19 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0